OPDRACHTGEVER VISIT DENMARK

VRAAG

Maak in vervolg op het succesvolle programma ‘Ouwe Jongens Smørrebrød’ een nieuw programma,
met als doel de doelgroep 50-plussers kennis te laten maken Denemarken als vakantieland.

AANPAK

De vraag van VisitDenmark resulteerde in het kampeerprogramma ‘Love for the Campsite’. Presentatoren Ron Brandsteder en Patrick Martens ontdekken het campingleven in Denemarken. Dat doen zij niet alleen, maar samen met acht vrijgezelle 50-plussers. De onvergetelijke kampeerreis van dit vrolijke gezelschap werd uitgezonden bij de zender ONS.

Als aanvulling op het tv-programma ging er ook een extra team mee om content te produceren voor social media.

En middels een zorgvuldig samengestelde PR strategie werd veel aandacht in de landelijke pers, zowel kranten/tijdschriften als tv,  gerealiseerd voor het programma.

visit denmark 2
love for the campsite brochure

RESULTAAT

14%

stijging in aantal
websitebezoekers

€ 200.000

free publicity via Pauw, RTL boulevard, shownieuws

350.000

kijkers
per aflevering