ANBO Magazine
Ontspannen ouder worden, dat is waar ANBO voor staat. Al meer dan 120 jaar is ANBO de meest invloedrijke seniorenorganisatie. Zo hebben zij er mede voor gezorgd dat de AOW in 1957 werd ingevoerd. Anno 2021 behartigen zij de belangen van senioren op het gebied van inkomen, gezondheid en wonen. Leden kunnen bij ANBO terecht voor persoonlijk advies, ondersteuning en voordeel.
doelgroep
Zes keer per jaar krijgen de 100.000 ANBO-leden het ANBO Magazine thuis op de mat. Terugkerende rubrieken zijn onder meer; Raad & Daad, Opgelost (Daadkracht), het Ledenvoordeel, Senior & Junior (op de werkvloer) en Reizen. Onderwerpen die de doelgroep aanspreken en gebracht worden vanuit positiviteit en zonder betutteling. De lezers zijn 50+, actief, mondig, zelfstandig en maatschappelijk betrokken en heeft een brede belangstelling. Hij/zij is kritisch, ondernemend en voelt zich jonger dan hij/zij daadwerkelijk is.
website
Downloads
